fredagkväll

Kom hem från jobbet för ett tag sedan. Tidigare idag kom sambon och Edwin förbi med en överraskning. Dom hade varit på byn och köpt mig en chokladkaka och en påse julskum :) Samme hade köpt ett jätte fint underställ åt Edwin från sportringen.



Jätte bra att ha under kläderna när man ska ut och gå.

Igår köpte jag en tomte som jag satte under granen. Tanken var att jag skulle få mig ett kort på sonen bredvid denna tomte, men så blev inte fallet. Edwin var jätte glad och ville krama den, men när den då ramlade mot honom blev han lite rädd. Eller rädd, lite reserverad. Han trodde kanske att det var en "riktig tomte"



Lite på avstånd :)








Igår fick vi ett paket hem i brevlådan. Edwin fick en julklapp av min moster från Ramsele. Det var ett par jätte fina jeans och en häftig skjorta till! Tack för det!

I skrivande stund står sambon och masserar sitt främmande. Han befriar dem från olika knutor och styva ryggar. Dom både njuter och skriker :) Det är inte dumt att ha en massör till karl.

Nu ska jag ner till tvättstugan en sväng. Sen ska jag färdigställa ett projekt jag påbörjat med för ett tag sedan. Bilder kommer innom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0