Juldagen

Tänk så fort julafton är över. I flera veckor planerar och längtar man till denna dag. Det ska städas, julpyntas, handlas julklappar och alla mat och godsaker ska inhandllas. Det är ganska mycket förberedelser för en rätt så kort tid. Vi hade iaf jätte mysigt och trevligt igår! Edwin var på strålande humör och maten var hur bra som helst.
Min lillebror fick vara tomte och Edwin blev inte det minsta rädd! Han blev glad över att öpnna sina julklappar.
Tidigare på dagen var vi upp till korsträsk och hälsade god jul innan vi for till min mormor och morfor för att fortsätta julaftonsfirandet.



Nöjd kille hos farmor och farfar som just öppnat sin första julklapp :)



Pappa hjälper till med paket nr 2!





Det är roligt att leka under bordet.



Av sambon fick jag ett jätte fint snöarmband och en parfym!
Av mig fick han en klocka!



Det blev varmt att öppna julklappar, så Edwin fick lätta på kläderna för att orka fortsätta.



Lite av Edwins julklappar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0