lördag

Idag började dagen med en kramgo liten kille. Han gav oss kramar varannan gång, men sen ville han bestämt upp ur sängen. Mamma och pappa kom förbi en sväng på morgonen innan dom drog vidare till Piteå. Efter det åt vi lunch och begav oss till korsträsk. Där fick Edwin en julklapp i förväg som vi passade på att prova, han fick nämligen en jätte fin pulka! Oj vad han tyckte det var roligt. Och dom är ju så fina dessa pulkor. Lätta att dra och praktiska med de höga ryggstöden. Man kan om man vill gå och strosa på byn med den om man inte vill ha vagnet med sig. Efter korsträsk for vi hem för att snabbt göra middag innan jag skulle iväg på jobbet. Det blev tacos, alltid lika gott.
Jobbar dag imorgon, sen är jag ledig fram till onsdag. Jobbar alltså bara två dagar till veckan. Så härligt!

På måndag ska vi som sagt till dietisten i Piteå. Jag tror att Edwin gått upp i raskare tempo denna gång eftersom han har ätit så bra de senaste 2,5 veckan. Hoppas det håller i sig.

Jag är lite i valet och kvalet om man ska ha tomte på julafton. Jag vet att min son inte är nog stor att uppskatta tomten, men det är ju rätt mysigt med dessa tomtar. Men jag funderar på om han kommer bli rädd, eller funderar och funderar, känner jag min PK rätt så kommer han bli ledsen. Så det kanske inte är så bra ide att utsätta han för någon tomte detta år. Vi kanske tar det nästa istället. Vi får se.

Har alldeles nyss suttit på laredoute för att göra en beställning på lite kläder åt Edwin. Men då hänger sig sidan, så jag får vänta till imorgon för jag orkade inte leta reda på allt jag hunnit sätta i varukorgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0