Tjiho!

Hejsan alla, nu var det några dagar sedan sist, men vi lever och har hälsa. Igår trotsade jag kylan och drog till luleå på mellandagsrean. Jag fyndade faktiskt några saker, bla två stycken puma-koftor, två vanliga koftor, en tröja, ett linne och tre tröjor åt Edwin. Allt på rea dessutom. Det var jätte mycket folk, trots kylan. Jag tog bussen in för jag ville inte riskera att bilen inte skulle starta på vägen hem. Jag hade gärna varit kvar längre men var tvungen åka hem 16.20, stackars mig, bara fem timmar på mig. Men jag fyndade som sagt lite grann och sambons presenter är nu inhandlade. Han fyller som sagt på söndag. Han ville inte ha någon tårta så jag ska baka morotskaka istället.

I måndags bjöd jag min kusin Ida på lunch, jag fick denna vackra ros av henne:



Jag gjorde tacogratäng och det är verkligen smarrigt och enkelt att göra.

Idag hade jag fått två paket hem i brevlådan, alltid lika roligt. Det ena paketet innehöll Edwins "lära-gå-sko" och dom var ju hur söta som helst. Han ska ha dom innomhus för att stabilisera fotlederna.

:)

Det andra paketet innehöll en kofta som jag vunnit på Tradera åt Edwin, jätte söt för endast 25 kr. Har dock ingen bild på den däremot har jag fotat mina julklappar som jag fick av sambon:



Armbandet gör sig inte rättvisa på detta kort, det är iaf jätte snyggt, och parfymen luktar ljuvligt.



Den här söta medecinlådan köpte jag på Lagerhaus för 49:-

Tänk snart är det nyår, då jobbar jag visserligen men håller det absolut inte farligt. Det blir en lugn kväll hos mamma och pappa där vi ska göra någon god middag. Jag börjar jobba klockan nio så jag får fira tolvslaget i min ensamhet. Men det kommer bli ett nytt år iaf.

Nä nu ska jag betala räkningarna och sen springa ner till tvättstugan.
Se you later alligator...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0