6 månader!

Tänka sig, idag är min älskade lille Edwin hela sex månader. Grattis grattis till dig :) Vi har firat med lite hemmagjord tårta, och Edwin fick smaka lite grädde :) Vi har även hunnit vara en sväng på byn idag med mamma och Hanna.
Annars har det varit en lugn dag med halvårsfirande!

I helgen var vi som sagt på revyn, och den var himla skoj :) Innan det åt vi på Tresco och blev bjudna på mat där av Maria och Roger, tack än en gång :)

Eftersom det är ett tag sedan jag skrev har jag här en massa bilder att dela med mig av :)



Aina på besök :)



Härlig tjej :)



Edwin och Aina.



Coool kille i brillor han fått av mormor :)



:)



Världens bästa kille på hans sexmånadersdag!



Puss!





Handvirkad svamp till Edwin från mormor.



Mmm så gott med svamp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka härliga bilder Grattis Edwin på din sex månaders dag från Farmor

2010-02-23 @ 09:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0