Inga bilder

Ja imorgon kommer Samme hem, som vi längtat efter honom :) Han har haft med sig kameran så jag har inte kunnat lägga upp några bilder på Edwin, men Hanna har ju varit hemma så hon har fått se han på riktigt istället. Men nu har Hanna åkt tillbaka till Umeå, få se när hon kan komma och hälsa på nästa gång, inte allt för länge vill vi vänta den här gången :)

Idag har jag, mamma och Edwin varit en sväng på byn. Vi fyndade lite fina saker från Blommor och Ting, och jag köpte ett jätte snyggt snöarmband från mim.

Sitter och kollar runt på tänkbara sänglampor till mina kommande sängbord. Har hittat dom jag tror att jag kommer köpa, har redan en i svart men ska kanske köpa två i vitt.

Till middag idag blev det tacopaj, det är gott! Nu ska jag dricka mig en kopp kaffe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det samma sovrums lampa som jag har

2010-02-09 @ 09:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0