Katrinplommon

Ikväll blandade jag i extra katrinplommonpure i Edwins kvällsgröt, vi var nämligen tvugna att hjälpa han på traven idag för att få honom att tömma magen. Han har varit rätt så hård och det har gått långt mellan gångerna han fått göra något. Men idag pratade jag med min faster Maine och hon sa att det inte var någon fara att ge mikrolax för någon gång så vi gjorde det och äntligen har de kommit ut! Min faster är sjuksköterska och har jobbat många år med småbarn, så det är perfekt om man behöver lite råd.

Idag har vi som sagt varit och ätit en jätte god lunch hos faster Maria, tack än en gång =) Sen drog vi på mim där jag köpte en prickig tröja men jag ska lämna tillbaka den, kändes inte bra när jag kom hem. Edwin somnade i moster Hannas famn och såg helt avslappnad ut så vi skyndade in på ICA och handlade lite grejjer innan vi begav oss hemmåt. Nu sitter vi och ser på Lets dance, eller jag sitter här och slänger ett öga på tv:n då och då.

Imorgon blir det prommenad, ska bli skönt. Hoppas att vädret tillåter.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror att alternativ nr 4 är mest "jag" på något sätt.. så jag klickade faktiskt nyss hem den, så nu hoppas vi att den passar ! :) Annars får jag leta vidare ! :) Hur är allt med er ? Känns som att jag sagt det ett tag, men jag borde verkligen komma förbi någon dag, men just nu känner jag mig lite halv risig så vi väntar tills jag är pigg o alert så jag inte smittar ner er o speciellt inte lille Edwin som måste ha vuxit massor !! :) Kram

2010-02-06 @ 18:28:54
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0