Onsdag

Igår kväll gick det inte att komma in på bloggen men idag verkar det fungera igen så då ska jag passa på att skriva ett par rader.

Igår var det lilla julafton för mig, Samme kom hem från Barca och hade köpt fem stycken små parfymer till mig, mamma gav mig ett ansiktsrengöringskitt med massa olika saker för att jag varit hundvakt och sist men inte minst ringde sammes mormor och morfar för att be oss komma och hämta lite palt :)
Edwin fick sig en liten Zlatan-tröja av pappa och blev så söt i den :)

Idag har vi varit hemma och städat på, mamma kom förbi en sväng så jag kunde knoga på lite här hemma. Det blir verkligen fort stökigt! Längtar så mycket till vi flyttar att ingen kan ana hur mycket jag längtar. Större utrymme är vad vi behöver.

Till helgen har jag och Samme varit tillsammans i sex år, tiden den går fort, tyckte nyss vi träffades på Tresco. Det är så roligt att tänka tillbaka :) Minns att jag mötte Samme när han var på väg upp från dansgolvet och jag på väg dit. "Hej" sa han glatt, och på den vägen blev vi ett par :) Vi ska ut på Tresco och äta så Edwin ska vara hos mamma å pappa, han ska även sova där så får vi sova ut på söndag. Så skönt :)

Nu ska jag lägga upp lite bilder!





Mitt nya armband.



Min nya blomdekoration, dock inte mycket till blomma kvar:)



Fick av Samme.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin blomdekoration du gjort,men Edwin en gullig Zlatan

2010-02-11 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0