Puhh!

Har precis varit på ett gympass, körde kondition och sprang på löpbandet. Det gick rätt bra faktiskt. På söndag blir det korpenträning, jag tror att det ska vara bodytoning då. Det passet är både kondition och styrketräning i ett.
Ibland när jag går förbi Älvåkra drömmer jag mig tillbaka då jag tränade och tävlade i friidrott, det var verkligen en obeskrivlig känsla att ta på sig spikskorna och springa för allt man var värd. Det var nästan som att sväva. Tyvärr satte min nervositet stopp för mig själv då jag tävlade. Jag minns hur jag skakade när jag skulle ställa in mitt startblock. Jag brukar fantisera om hur det hade gått för mig om jag inte varit så nervös, antagligen mycket bättre, för nervositeten tog ner mig så mycket. Visst har jag en del lopp jag kan vara stolt över, men önskar som sagt att jag hade haft lite mer nerver.

Nu ska jag se om min lilla Edwin har vaknat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0