Torsdag

Ja då var det fredag imorgon igen, Hanna och Fredde kommer hem så då får man träffa dom :) På lördag blir det ju tresco och revyn, roligt :)

Idag har jag å samme varit barnvakt åt Aina för en liten stund och det gick bra, hon är ju så skön :) Har tagit lite kort på henne och Edwin men har inte hunnit lägga in dem.

På kvällen for vi förbi Micke och Jennie för att hälsa på. Har mätt lite fönster där så jag kan börja kolla efter gardiner.

Nu sover Edwin gott och jag ska själv krypa till kojs.

Den här skinn-boleron har jag köpt från bubbleroom :)¨



Det är inte jag på bilden, tyvärr :)

Kommentarer
Postat av: sant

Du är lätt snyggare än den tanten Sara!

2010-02-19 @ 08:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0