Träbokstäver

Har just gjort en liten beställning från panduro, helt plötsligt hade jag hittat det jag så länge sökt, nämligen träbokstäver! Dessa bokstäver ska jag måla och skriva "Edwins rum" med. Varje bokstav är ca 20 cm hög och kommer nog att bli jätte fina då jag målat dem. Bokstäverna ska sen upp på en av väggarna i rummet.

Ikväll har jag varit på en prommenad med Jenny, det var trevligt att ses då det var ett tag sedan sist :)
Hon hade sina söta hundar med sig, Zingo och Pepsi :) I övrigt har det varit en lugn dag, inte så händelserik.

Nej bäst jag hänger upp min tvätt innan jag hoppar i säng!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Precis sådana bokstäver har jag i Emilias rum. Blir super fint när man målar dom =) Ska köpa likadan till Elton men har ännu inte blivit då vi måste tapetsera om i hans rum..

2010-02-12 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0