BVC

Har nyss kommit hem från ett korpenpass, så jag är alldeles skakig i armarna, så få se hur mycket jag orkar skriva idag :) Det gick jätte bra att träna faktiskt, bättre än vad jag trodde de skulle göra så jag är så stolt över mig själv :) Det är en lång väg kvar till mitt mål, men man måste börja någonstans.

Idag gick det hur bra som helst att ta sprutorna, blev så förvånad då Edwin knappt reagerade på dem. Så skönt tänkte jag där jag stod. Han hade vuxit hela tre centimeter sen sist så nu är han 68,5 cm lång och väger 7399 gram :)
Gerd tyckte han var en charmig kille där han låg och "snackade" på :) Kunde ju inte annat än att hålla med :)

Nej nu orkar inte mina armar något mera, jag återkommer imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till anton

antons 5månadersspruta gick också mycke bättre är 3månaders. =)

2010-01-26 @ 21:03:43
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0