Dagens stora händelse

Idag har Edwin ätit sin första gröttallrik! Att man kan bli så glad över det :) Endast en sked hamnade utanför. Han smaskade på och svalde så glatt :) Jag trodde inte mina ögon. Jag hade förväntat mig att gröten skulle vara på haklappen, i ansiktet, på händerna och köksbordet, men inte idag :) Han har även sovit sin längsta natt inatt utan att ätit något. Han åt först kring åtta på morgonen. Han vänder sig även för fullt nu och ser nästan lite busig ut när han gör det :)

Idag har vi varit i tväråsel, gått en prommenad och ätit jätte goda mackor i mackjärnet. Edwin har även sovit rekord idag, 2,5 timme i sträck :)

Har kikat runt på ikea på barnsidan. Oj vad ideer jag får till Edwins rum, längtar ännu mer till vi flyttar. Men tiden går fort, snart är det april.

Nu sängen.

Kommentarer
Postat av: hanna

lägg upp mer bilder syrran!

2010-01-11 @ 07:56:12
Postat av: Liinda - mamma till anton

vars flyttar ni? :)

2010-01-11 @ 08:34:54
Postat av: Jessica

Vad roligt att han verkar gilla gröten. Är som skönt när man ser dom börjar intressera sig för maten =) Vart ska ni flytta någonstans?

2010-01-11 @ 09:50:50
URL: http://www.familjenglitter.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej!



Jo, visst blir det bra barn av dom med, men jag hade gärnat velat amma ett tag till. men går det inte, så går det inte! =] eftersom att det inte gick så bra förra gången heller ville jag ha revansch nu, men icket. bara gilla läget :)



söt kille du/ni har!

kram

2010-01-11 @ 13:54:13
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anonym



Ja det är kul när dom gillar maten =) Isabelle älskar sin kvällsgröt. Så fort hon ser tallriken blir hon ivrig och ska ha NU, hon vill inte vänta 2 sekunder, haha. Bara lyda lill-chefen ibland =)

2010-01-11 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0