Fläskfilegryta

Har gjort fläskfilegryta ikväll och blev färdig 22.30. Vi hade nämligen turen att bli bjudna på middag i korsträsk men när jag kom hem var jag tvungen att laga upp köttet så det inte skulle hinna bli dåligt. Men nu är det gjort så Samme har lunchlåda imorgon, ja även jag :)

Imorgon klockan 11.00 ska jag och Edwin på BVC! Kul, alltid lika spännande. Jag gissar att han väger 6910 gram och är 68 cm lång.

Annars har det inte hänt så mycket idag, jag har hunnit slinga mammas hår men ska göra mitt eget imorgon. Jag ides inte idag. Min dator har jag hunnit hämta ut, men inte hunnit packa upp än, ska göra det imorgon för nu ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0