Födelsedag

Igår blev en lyckad födelsedag för Samme! Han hade kalasfrämmande från 12 på dagen till 00.00 på kvällen. Han fick jätte fina presenter och blev jätte nöjd över mina tröjor :) Det var många som var förbi och grattade, både släkt och vänner.

Idag har jag tvättat en stor tvätt vilket verkligen behövdes! Så nu har vi rena kläder igen :)

Imorgon drar Samme till Piteå för att plugga med Peter, då ska jag dra till mamma och Hanna och ha en "fixahåretdag" på varandra. Jag ska slinga mamma och Hanna ska färga min utväxt.

Imorgon börjar även mitt nya liv! Inget mera sött för min del men massor med träning. Ska bli så skönt och får sikta in mig på beach 2010, för tro mig, det är jag inte nu :) Så inget mera godis eller sött, för nu blir det "andra bullar" Haha :)

Nu ska jag bjuda på lite bilder innan jag hoppar i säng.



Samme och Maria.



Sammes mormor Janet och Roger.

Mamma!

:)

Edwin och min pappa. Moster Hanna verkar reta Edwin lite :)



Födelsedagsbarnet!



På mage.



Edwin i sin nya jacka som han fick av Fredrik och Linda!


Kommentarer
Postat av: jessica

Så stor han blivit lill pojken! =) Dom växer nästan för snabbt. Jag vill absolut kunna stoppa tiden ibland,men det verkar vara helt omöjligt. =)

2010-01-04 @ 12:53:23
Postat av: motti

ÅH VAD JAG SAKNAR MIN LILLE PLUTT! Jag har satt upp bilder på honom på kylen och jag kan kolla på dem hur länge som helst utan att bli less!

2010-01-09 @ 14:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0