Gott Nytt År!

Välkommen år 2010! Igår firade vi med jätte god mat där allting som tillagades blev lyckat. Glömde helt bort att ta fram kameran. Vi såg inte en enda raket i tväråsel, men det blev ett nytt år iaf.

Idag har Fredrik och Linda varit på besök, det var jätte trevligt. Jag tror att Edwin charmade både Fredrik och Linda. Linda sa "Men alltså han är ju perfekt, han är verkligen söt" :) Ja visst är han sa jag :)

Imorgon fyller Samme 24. Han tror att han fått en börs av mig men icke det. Har inte hittat någon fin, men han ska få två jätte fina tröjor istället. Har bakat kladdkaka som vi ska bjuda på. Med grädde och bär till.

Nej nu måste jag lägga mig. Är så trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0