IKEA

Detta skulle jag vilja ha till mitt nya sovrum :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

har du sett en säng som jag tror heter klara kan vara mio eller em denär åxå fin

2010-01-14 @ 09:41:39
Postat av: Mamma

Då är vi två;)



Kram

2010-01-14 @ 11:13:44
Postat av: Anonym

Ja, Freja växer så det knakar. Hon är prick 9 månader idag! Kan inte fatta hur hon hunnit bli det.

Jo, Melvin gillar verkligen sin lillasyster (och hon är lika förtjust i han). Han är för det mesta väldigt snäll och omtänksam mot henne. Men nu har hon ju börjat krypa och tar sig fram överallt, så lite less på henne blir han allt ibland när hon rör hans grejer hela tiden. :-)



Ska bli riktigt härligt att åka utomlands. Spännande däremot att se hur det går med Freja. Hon kommer ju vara ca 13 månader då och kanske precis lärt sig gå, vi får väl se... Men hon sover väl förhoppningsvis middag någon timme per dag så man får slappa lite i alla fall. :-)



Vad söt han är Edwin! Tycker det var nyss ni fick, men han börjar ju också bli stor. Det går som sagt alldeles för fort.

2010-01-14 @ 20:50:37
Postat av: Sandra Lagerskog

Vet inte varför min kommentar blev anonym, men du kanske förstod att det var från mig...

2010-01-14 @ 20:52:14
URL: http://www.omalltolitetill.blogspot.com
Postat av: Hanna

Gillar också hemmnes serien :)

2010-02-01 @ 15:24:04
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0