Kyckling salsa

Idag har jag haft en trevlig eftermiddag med min kusin Ida, vi träffades och åt gott på Cafe Storgatan. Jag kan rekommendera kycklingsalsa, det var jätte gott. Vi surrade på så klockan sprang fort iväg, men det är verkligen skönt att få komma ut och göra något. Men fort saknar man Edwins små kinder =) Han var med pappsen under tiden.

Till veckan blir det korpen för hela slanten! Då har dom en gratis provapåvecka. Ska ju hur som helst köpa kort där men då behöver jag inte stressa med det.

Sitter i sängen och myser på med datorn (det är verkligen mysigt att ha en dator man kan sitta med i sängen och surfa runt på) och Edwin har precis somnat i hans säng.

Nu ska jag se den första filmen av Läckberg, men kommer inte ihåg vad den heter.
Men först lite bilder på min älskling.



I`m coooooool!



Fundersam :)



Ingen salivdroppe idag Motti :)



Myser i sängen

Kommentarer
Postat av: motti

jag adopterar honom för en resonabel summa. hundra tusen, ska vi säga så?

2010-01-16 @ 16:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0