Lördag

Har ofta svårt att komma på rubriker till mina inlägg, men lördag passade bra då det är lördag idag :)

Idag har vi varit och grattat Edwins kusin Alice som hunnit bli ett år. Tiden går så fort! Hon fick en söt kofta, ett par jeans och några foton på henne själv som vi tagit med våran kamera. Det bjöds på tårta och fika (när det är kalas får man faktiskt smaka) och det var jätte gott. Sen drog vi upp till korsträsk, där var Lisa, Pelle och Aina. Aina har börjat krypa och ställa sig upp överallt där det går :) Jag kom på idag efter att blivit bjuden på glass och bär att bär är verkligen otroligt gott! Hallon och jordgubbar, mums :)

Jessica, jag måste skriva till dig här då jag inte (av någon anledning) lyckas kommentera din blogg. Så du inte tror jag är otrevlig :) Vi ska som sagt flytta till en fyra som ligger ovanför elkedjan här i Älvsbyn. Så vi längtar massor då vi nu inte bor särskilt stort!

Jag har blivit så kär i smyckena som finns på Blommor och Ting, vad är det dom heter nu, Agnes och nått mer? En jätte fin ring provade jag på mitt finger och drömde mig bort en stund. Sen la jag tillbaka den då jag insåg att jag inte alls hade råd med den, men fin var den iaf.

Nu ska jag snart se Sommar med Göran, David och Peter det är humor det :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad konstigt att du inte kan kommentera! =( Några andra som sagt samma sak.. Måste kolla upp det där. Måste vara nått i inställningarna.

Skoj med en ny lägenhet och en 4 =) Skönt med lite utrymme. När flyttar ni dit då?

2010-01-17 @ 08:35:59
Postat av: Jessica

Prova nu att kommentera.. ändrade i en inställning =)

2010-01-17 @ 08:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0