Puhh

Nu har jag suttit i tre timmar och laddat upp kort på extrafilms hemsida för att sedan kunna beställa dem därifrån. Ett himla jobb kan jag säga. Orkar inte beställa nu, ska göra det imorgon. Nu har jag iaf gjort det jobbiga, att rensa ut och laddat upp dem (tar en himla tid) Jag har tänkt köpa en fin bok att sätta in bilder i, från dagen han föddes fram till ett år i ett speciellt album. Har ju tagit månadskort och mellan dem sätter jag in andra kort allt eftersom han växer :)

Nu ska jag hoppa i säng!


Kommentarer
Postat av: Therese



Ååhhh jag skulle oxå vilja beställa kort, vilken hemsida gjorde du på? Snygg design du gjort på din blogg förresten =) /Thääräs

2010-01-28 @ 12:44:13
URL: http://tessit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0