Snöväder

Vilket tråkigt väder det varit idag, jag som skulle gå en långpromenad men det blev inte, så jag får ta den imorgon istället och hoppas att vädret är bättre.

Nu har mamma gjort klart min blogg och visst blev den fin :) Hon är så duktig, besök hennes hemsida: www.kathshome.com

Idag har vi varit till min faster Maria och hälsat på! Dit följde mamma, Anette och Bittan. Edwin var glad och låg på golvet med Marias söta hund Eddie :)



Cool kille :)



:)



Han skulle ju vara sjörövare, men ser inte så farlig ut :)



Hos min faster Maria! Dom har så mysigt/fint/trendigt. Skulle gärna köpa deras hus om dom flyttar nån gång :)

Kommentarer
Postat av: Annette

Jag har aldrig gillat sjörövare,

men det här var en riktigt skön

liten sjörövare, han är ju bara för

skön! Kram på er.

2010-01-27 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0