Söndag

Ja då var det måndag imorgon igen. Helgerna går verkligen fort. Imorgon ska mamma in på rehab i Boden, och det lät som att det skulle bli jobbigt för henne att inte få se Edwin på en vecka :) Men som sagt, tiden går fort, du får stå ut mamma :)

På onsdag kommer Hanna hem, ska bli kul! Var länge sen sist. Och på fredag åker Samme till Barcelona, det känns jätte kul för hans skull men det är alltid kul när han är hemma med oss.

Det blev ingen träning på korpen idag då Samme skulle se fotboll så det fick bli en prommis istället. Men jag får ta igen det i veckan. Jag har haft sån hemsk träningsvärk i triceps sedan i torsdags då jag var på MAQ, ett nytt korpenpass. Var ingen höjdare men vi gjorde plankan och den kändes dagen efter kan jag lova.

Nu ska jag lägga upp lite bilder på Edwin i hans nya mössa :)











Edwins nya färgglada body :)

Kommentarer
Postat av: hanna

jag tänker också på fredde när han skulle handla godis på marias, haha! ;)

måste säga att jag är imponerad av dig som börjat med träningen, fortsätt köra på!

och edwin, finns det någon sötare? mössan var stencool, men han såg lite trött ut på bilderna?

pappa sa att han mognat hur mycket som helst sen jag såg honom sist, ska bli så himla kul att komma hem! kram

2010-01-31 @ 23:20:40
Postat av: Mamma

Vilken kille, hur cool som helst, ser ut som en liten älgjägare. Kanske får han följa med farfar på älgjakt:))

Glöm inte bort att krama honom från mormor VARJE DAG, HELA VECKAN, FLERA GGR OM DAGEN:D

Ha det gott

Kram Mamma

2010-02-01 @ 00:29:21
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: Therese



Va snygg body du köpt! =) Vilken affär? Fanns den i rosa oxå? ;)

2010-02-02 @ 08:56:49
URL: http://tessit.blogspot.com/
Postat av: Anonym

håller med att han ser ut som en älgjägare fast en söt sån-

2010-02-02 @ 14:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0