Söndag

Igår blev en lyckad kväll med god mat. Vi bjöd på kall skink/räkpaj till förrätt, varmrätten bestod av lax, potatis, tunnbröd och kall dillsås. Till efterrätt serverade vi fruktsallad, hallon och glass. Jag är helt galen i hallon. Min mamma och min svärmor var så söta och kom med presenter till mig för att jag var kokerska :) Av mamma fick jag två kökshanddukar och av Maria silverschampo, båda sakerna var väldigt behövligt =) Tack tack!

Idag har vi varit och grattat min morfar som fyllde 71, annars har det inte hänt något speciellt. Imorgon börjar ytterligare en ny vecka. På tisdag ska Edwin ta 5-månaderssprutorna. Inte kul, jag gruvar mig lite. Är så hemskt när han vrålskriker och man inte kan trösta. Sist grät han jätte länge. Hoppas det går bättre den här gången.

Jag vill så gärna byta teckensnitt på min blogg, men hur gör man?¨




Kommentarer
Postat av: syrran

vad fint du gjort om på bloggen! säg till om du vill byta teckensnitt eller något annat så hjälper jag dig! puss

2010-01-26 @ 12:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0