Stenhuggaren

Så hette filmen jag såg på igår. Den var rätt bra trots en del B-skådisar. Jag har blivit mer och mer för svenska filmer, det känns så mycket mera realistiskt än vissa amerikanska filmer. Dock var det en del scener i denna film jag inte riktigt fick att gå ihop.

Edwin har alldeles nyss fått sig lite kvällsgröt, det går faktiskt bättre än första gången. Idag har han även tagit farväl av moster Hanna som far tillbaka till Umeå imorgon. Edwin har även duschat med motti idag :)

Samme har gjort en massa övningar på mig idag som han har praktiskt prov på den 11:e. Hoppas verkligen han klarar det. Tänk han har redan läst ett år.

Jag hade tänkt ta bort julen idag, men det får bli imorgon. Har städat annat idag.

Nu ska jag se om min lilla bäbbe vill ha nå kvällsvälling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0