Torsdag

Idag har jag och Edwin varit ute och trotsat kylan. Det var skönt med en liten promenad och att få sig lite frisk luft. Jag trodde först att det "bara" var -10 men mamma sa att det var -23. Men det verkar inte spela någon roll hur kallt det är för att ett barn ska kunna ligga i en vagn. Alltså det går att klä dom så dom tom är varma fast det är -23. Iaf Edwin :)

Annars idag har vi ätit middag hos mamma och pappa. När jag kom hem bakade jag en kaka så nu har vi fika att bjuda på om det kommer någon.

Just det, jag köpte denna otroligt söta tunika/klänning från Helenas idag. Helenas är underskattat, på Mim hittade jag ingenting.






Kommentarer
Postat av: Anonym

jättesöt tunika ser väldigt sommarfräch ut

2010-01-15 @ 13:17:51
Postat av: Jessica

Vilken otroligt söt tunika det var! =)

2010-01-15 @ 19:20:44
Postat av: Jenny

Fin tunika! :) Hotellet är beläget mellan side o alanya, tror de kommer bli riktigt bra ! :) Ang. korpen träning så hänger jag gärna med, Cissi var sugen på att följa också:) Vilken dag hade du tänkt fara ? :)

2010-01-16 @ 07:08:17
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Thäääräs

kul att ni kommer förbi till veckan!! tunikan såg fin ut, den vill jag oxå ha =) Edwin verkar ju växa så det knakar, fina bilder på honom, charmtroll. Minns Isabelles första grötportion, så lycklig man var att hon åt upp allt :) Nu är det ombyten av kläder varje dag, för hon äter inte med skeden, utan med ansiktet, haha.



Vi syns och hörs!

2010-01-16 @ 10:49:33
URL: http://www.tessit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0