Impetigo

Nu är äntligen min lille kille frisk. Idag har han ätit hur bra som helst, sovit bra och varit på strålande humör så man kan inget annat än att bli på strålande humör själv. Han har inga svinkoppor, som förövrigt heter "Impetigo" på latin. Allt har läkt ut så nu hoppas vi att dom aldrig mer kommer tillbaka.

Det blev inget köp av tyg igår i stan, jag väntar med det, jag tror helt enkelt inte att jag orkade börja med något ytterligare projekt. Men en tröja till lilleman köpte jag naturligtvis :)

Idag mina damer och herrar, har jag gjort något som jag trodde skulle vara en omöjlighet för mig att lyckas med.
Jag har sytt gardiner och dom blev raka! :) Lägger upp bilder på det senare.

Klockan är drygt åtta och Edwin har somnat, sambon är på träning och här sitter jag, funderar över vad jag ska hitta på?
Städa kan man alltid göra här, så jag kanske får passa på att göra det...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du gumman, det bor nog en liten sömmerska i dig trots allt:) Ska bli kul att se:)



Kram Mamma

2010-07-20 @ 22:35:28
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: Thääräs



Hej!



Hur är läget? Saknar våra surr =) Hoppas Edwin är bättre. Vi måste ses snart igen. Jag träffa Marika och Viktor sist jag var i byn!



Själv är jag så sugen på en hårförlängning, men dom tar 5550 kr här i stan, förbannat dyrt. Hujja.

Mitt hår är till axlarna, och jag hatar det! Haha. Nåväl, jag kör med uppsatt =)



Peter är ledig i 4 veckor f.r.o.m nu på fredag, så kom förbi eller så kommer vi =)



Kram kram på er

2010-07-22 @ 16:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0