Måndag!

Nu sitter jag och sambon framför våra datorer och surfar runt. Ikväll var vi som sagt och hälsade på Zara, Johan och Isabelle. Vi blev bjudna på gofika och blev guidade i deras nyköpta hus :)

När vi kom hem bakade jag snickers till Edwins kalas. Jag har tänkt baka någon sort varje vecka tills jag fyllt frysen med ett fikalager :)

Imorgon kommer mormor och morfar och hälsar på, även mamma, hanna och fredde skulle hänga på :) Jag har varit så lat att jag köpte en färdig sak att bjuda på. Ja sen har jag ju även mina snickerskakor :)

Nu ska jag surfa vidare!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håll hårt i snickers bitarna om du ska ha kvar dem tills Edwin fyller år;), "köpes" fika duger gott till oss;).

Kram Mamma

2010-07-27 @ 00:51:43
Postat av: veronica

det hade varit gott med go fika, men det känns liiiiite för långt bort ;)

kram V

2010-07-27 @ 20:30:50
Postat av: Therese

Hej!



Brukar kika in på din blogg, en fråga vart har du köpt dom vita krukorna i köksfönstret?

2010-07-30 @ 10:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0