På bättringsvägen

Äntligen börjar Edwin vara på bättringsvägen. Torsdag och fredag hade han jätte hög feber, han var bara ledsen och man såg att han hade jätte ont i halsen. Det var knappt att han kunde svälja vällingen. Jag bestämde mig för att kontakta läkaren igen, så vi for dit för att få Edwins hals och öron kollade. Han var röd i öron och hals, så läkaren tyckte att vi skulle fördubbla pencellindosen i fem dagar till. Nu äntligen börjar man känna igen honom. Han är inte frisk än men mycket piggare. Matlusten har inte kommit tillbaka än, men vällingen går mycket lättare.

Imorgon ska vi följa med mamma och hanna till Piteå. Jag är sugen på att köpa ett tyg för att sy ett slags drapperi i hallen. Svårt att förklara vad jag har tänkt, men det kommer bilder senare om min ide blir till verklighet.



Nya sängkläder och nytt överkast, allt från Ellos.



Badat med moster.










Kommentarer
Postat av: veronica

Hej!

Det är riktigt jobbigt att se dom sjuka, man får en mindre döttsångest över att man kan faktiskt förlora dom små. Ibland har Johan fått ta nätterna när Emilia fick feberkramp för jag kunde inte slappna utav, jag låg och lyssnade helatiden ifall hon skulle få ett kramp anfall.

Som tur är så växer man ifrån feberkramp. Kram V

2010-07-19 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0