Snabba cash

Sitter och ser snabba cash med mamma, pappa, bror, syster och sambo. Den filmen är riktigt bra.
Så se den :)

I helgen har jag och Edwin sovit i tväråsel då samme haft "rallarparty" :) Jag har hjälpt min käre far med lite vedklyvning så är veden färdig. Vi var även och tittade på en liten bäbis, 2,5 månad. Oj så söt, jag blev lite bäbissjuk :)

Tog jätte fina kort på Edwin i vedkärret...

...











:)

Imorgon ska vi hälsa på Zara, Johan och Isabelle. Vi ska gratta henne i efterskott eftersom Edwin var sjuk på hennes kalas.

Och på lördag drar jag å samme till Kalix och Happis! Vi har barnvakt lördag till söndag så vi ska till Kalix nya galleria och en sväng på ikea, ska bli jätte roligt :)

Svar till S: Köksgardinerna (tyget) är köpt på Åhlens i Boden :)

Kommentarer
Postat av: S

Tusen tack för svaret!

2010-07-25 @ 22:30:17
Postat av: Mamma och Mormor

Han är ju bara för skön, kan sitta och titta på bilderna om och om igen, man kan inte se sig mätt på den killen:)



Kramar Mamma och mormor

2010-07-25 @ 23:27:42
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: Lisa

Vilka fina bilder på Edwin :-)

2010-07-26 @ 14:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0