Tillbaka

Förstår inte att tiden inte räcker till för att blogga. Kanske för att jag har en tjorvig liten kille här hemma som inte är pigg. Han har fått  svinkoppor igen. Trodde inte det var sant. Den här gången valde doktorn att ge honom pencillin. Ikväll när vi kom hem från viken hade han drygt 39 graders feber. Han har varit väldigt gnällig och tappar som sagt allt vad matlust är. Det är jobbigt och man blir alldeles matt själv till slut. Men nu får vi hoppas att pencillinet gör susen och att han är tillbaka snart.

Idag har vi varit i viken och ätit det godaste jag ätit på länge. Samme gjorde egen marinad till köttet och det blev sååå gott! Till det åt vi bakpotatis i ugn, en fräsch sallad till, grillad majs, vitlöksbröd och en jätte god salsa med vattenmelon som svärmor gjort. Mums säger jag bara! Nu kommer man vara mätt till imorgon då det är dags för middag igen.

Jag har även pysslet lite i datarummet ikväll. Fått upp gardinstången och fållat gardinerna färdigt. Blev riktigt mysigt, har bara opyntat lite fönster och väggdekorationer.

Nu ska jag se om jag kan lägga upp och bjuda på lite bilder som jag lovat länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0