Försvinn

Snälla hosta, försvinn. Den är fortfarande kvar, men nu får det vara nog, jag vill bli frisk igen. Har kännt mig lite piggare i kroppen idag, men hostan gör att man blir helt slut.

Idag har Edwin varit hos mormor och morfar i tväråsel så samme kunde måla taket klart och jag städa och tvätta. Så nu har vi fint och rent här hemma och taket är klart. Det behövdes fyra varv för att täcka det mörka furutaket. Tänk att det har varit snyggt, och om tio år kommer vi undra hur tusan man kunde måla allt vitt.

På onsdag kommer världens bästa Hanna hem, som vi längtar :)

Jag har glömt kameran hos mamma och pappa, så jag kan inte lägga upp några bilder.

Imorgon ska vi på BVC för då blir Edwin 10 månader :) Spännande att se vad han väger och hur lång han har blivit. Han har antagligen tappat lite under tiden han varit sjuk, men tyngre än sist är han iaf :) Tänk, om två månader är han ett år. Jag kan inte förstå, hur en sån liten sprätt på 52 cm under så kort tid hunnit bli så stor. Vi har tänkt ha "öppet hus" den söndagen Edwin fyller år, alltså inte skicka några kalaskort, utan alla nära och kära som vill får komma! (så hoppas ni kommer :) )

Nu ska jag dricka lite hostmedicin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0