Fredagsmys...

Nu är det fredags mys, om det så är det sista jag gör! :)

Idag blev det en snabbis in till luleå, så nu äntligen har vi en tv-bänk, den är inte färdigmonterad än för min kära sambo sitter och spelar playstation och jag skulle aldrig ge mig på att börja montera något på egen hand :)

Jag har även lyckats shoppa en jacka,linne,sportbyxa,shorts och en topp för ca 600 kr på HM. Det gillar vi!

Vad mer då? Jo en liten leksak till Edwin och en liten mini-spar-gris till mig själv som jag ska ha i sovrummet (mest som prydnad)

Och det bästa av allt, en Agnes o Astrid ring på halva priset! Den har jag spanat in länge så när jag såg den där härligt röda lilla lappen som betyder realisation så hade jag redan öppnat plånkan.

Imorgon hoppas jag på sol och lite värme!





Min söta lilla spargris, 49 kr på Lagerhaus.



Min fina ring



Nya kläder.



Och lite fredagsmys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0