Härliga måndag!

Äntligen har jag fått sätta mig ner en liten stund innan jag ska krypa till sängs. Imorgon är det min tur att få sova ut så jag tänkte sitta uppe en liten stund till. Jag har alldeles nyss stängt av symaskinen för den här kvällen. Jag gillar verkligen inte att sy, innan jag har börjat längtar jag till jag ska bli färdig. Att sy är som sagt inte min sak, men jag har fått ihop tre kuddfodral av fyra. Jag har köpt tyget till kuddarna idag i Boden, jag var nämligen tvungen att bege mig dit igen då jag inte fick lämna tillbaka mina skor i Piteå. Men jag var inte dit förjäves då jag hade turen att hitta två tyger, en på halvs priset tom.

Min lille son har fått svinkoppor, ja visst låter det hemskt men det är inget farligt, ja inte så längre man tvättar och smörjer. Vi var på BVC idag för att visa upp de två utslagen han har. Vi fick en jourtid där läkaren ordinerade tävttning 4 gånger dagligen och en slags antibiotika kräm morgon och kväll. Det ser ut att svida men Edwin verkar som tur är inte det minsta besvärad. Men jag hoppas att dom läker ihop fort då dom tydligen har väldigt lätt för att smitta och sprida sig.

Idag har jag även hunnit färga svärmors hår och bakat en liten sockerkaka (som blev jätte god)
Morgondagens planer består av bullbak med sambo och son, slinga håret på mor min, titta på tapeter och köpa takfärg till kontoret.

Ikearesan gick förresten jätte bra, förutom att tv-bänken vi skulle köpa inte fanns inne. Men allt annat lyckades jag få med mig hem. Det är så roligt att fara dit men nog är det skönt att komma hem efter tolv timmar :)

Jag tänkte få bjuda på lite bilder från Edwins rum, dock utan gardiner och fönsterlampor, men det har blivit så fint :)













Glad kille för en vecka sedan :)









- Jag ska bli lika duktig som min mamma är på att sy!



Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad fint ni verkar få det! :) Måste bara få fråga vad du har för kamera??? Den tar ju grymma bilder :))

2010-06-08 @ 23:29:49
URL: http://kritsky.blogg.se/
Postat av: Jessica

Såg att han fått svinkoppor.. Inte roligt. Både Emilia och Elton hade det hela förra sommaren. Blev penicillin omgångar för dem båda men det var svårt att bli av med.. smittade som bara den! Hoppas han klarar sig med bara två utslag och att dom försvinner snabbt =) Var fint ni har det hos er! Super fint kök och tjusigt i Edwins rum! =)

2010-06-10 @ 20:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0