Sjukling

Än har det inte börjat  vända för min lille kille, han fick feber i förrgår och har även haft det idag. Den ligger dock inte högre än 38, och feber är vanligt när man fått svinkoppor. Vi valde att inte fara på föräldrautbildningen som var idag, vill inte riskera att smitta någon. De två "svinen" som edwin fick har läkt ihop rätt bra, det jobbiga är att han knappt vill äta något och det är ett typiskt tecken på att han inte känner sig pigg. Kanelbullar har gått bra, men vanlig mat är nästan ingen ide. Välling dricker han men inte i samma mängder. Hoppas det snart ger med sig...

Vi bakade som sagt bullar igår och dom blev kalasgoda :) Ska baka lite fler fikasorter och fylla frysen med så man har något gott när Du kommer och hälsar på!

Imorgon blir det stan för oss, eller iaf  för mig. Jag måste köpa några sista detaljer till hemmet. Vi har fått så fina inflyttningspresenter, vilket vi absolut inte hade räknat med men som självklart var roligt att få :) Så tack än en gång,ni vet vilka ni är :)

Snart ska jag å samme se andra Johan Falk filmen, jag har redan sett alla men dom går faktiskt att se igen. Samme är och tränar fotboll, han har lovat ÄIF att hoppa in om deras målis skulle skada sig, och så blev fallet.



Bild tagen för ett tag sedan.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan intyga att kanelbullarna var super goda, kan det bero på att det var en liten Edwin som var med i baket?

Ha det gott

Kram Mamma

2010-06-10 @ 22:42:30
URL: http://www.kathshome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0