Uppdatering

Hej alla glada! :) Nu är jag tillbaka igen efter en lång tid med en massa flytt, stök och bök. Vi börjar få till det här hemma men än är det inte riktigt klart. Det är lite smådetaljer som ska inhandlas från ikea (vi ska dit på lördag) och datarummet är inte målat/tapetserat än.

Ikväll är sambon på avslutningsmiddag för den här terminen med klassen. Han sover hos sin syster så jag och Edwin sover själva. Ja inatt får han allt sova med mamma i storsängen :)

Imorgon ska vi in till stan, jag måste handla lite småsaker och kolla ut två presenter. Ska även lämna  tillbaka ett par skor som jag köpte i Boden. Ångrade mig när jag kom hem, eller skorna är jätte snygga men mer en höst-sko och det var inte riktigt det jag hade tänkt mig.

Ja det finns säkert mycket som jag missat att skriva/dela med mig av under tiden jag varit "borta" men det får förbli så och istället siktar jag in mig på att uppdatera oftare nu när jag fått ordning på tillvaron :)

Just det, vi ska sälja vårat köksbord med sex tillhörande stolar i ek. Allt är från ikea så är någon intresserad så säg till!
Vi hade tänkt oss 1000 kr för allt.



Bjuder här på några bilder från vårat fina kök :)







Och en liten bild på min lille kille!






Kommentarer
Postat av: Evelina - Gravid i v40 ♥

Gud så snyggt kök!

2010-06-04 @ 08:20:02
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sååå fint Sara !! Nog förstår jag att ni kommer trivas TOPPEN där! :D



Vi kanske kan prommenera till veckan, min förkylning är då iaf på G bort, tror jag:D Hoppas att du blir fri din också :)

2010-06-04 @ 10:46:43
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sååå fint Sara !! Nog förstår jag att ni kommer trivas TOPPEN där! :D



Vi kanske kan prommenera till veckan, min förkylning är då iaf på G bort, tror jag:D Hoppas att du blir fri din också :)

2010-06-04 @ 10:46:43
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Annika

tjusig lägenhet och stor måste den ju vara och dyyyyyr =P avis på er

2010-06-04 @ 14:22:37
Postat av: marika

men skit så jävla snyggt kök :) säg till när ni färdiga så man får kika upp å titta :)

2010-06-04 @ 20:43:58
Postat av: Fia

Shit vad snyggt kök! Avis jag är! Måste få kika förbi och se hela lägenheten nån gång :)

2010-06-04 @ 22:04:36
URL: http://sofiaakerlund.blogg.se/
Postat av: Faster Maria

Vad roligt att ni får så fin lägenhet. Men den slår inte lille sonen. Han ska få en Byggnormkepa av Thomas. Sötare reklamkille får man leta efter.

Kram

2010-06-07 @ 16:18:33
Postat av: Anna

Rackarns vilket fint kök! Snyggt med röda detaljer!

2010-06-09 @ 21:30:29
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0