Äntligen!

Nu äntligen är lägenheten urstädad och nästan alla saker är fixade. Känns så otroligt skönt. Kommer aldrig mer att flytta (vet att jag sagt det förr) förens det blir aktuellt med hus. Det som återstår nu är att ringa hyresvärden imorgon för att boka besiktning av läggan. En postlåda ska även sättas upp till vår nya adress. Men sen är nog allt klappat och klart. TACK alla Ni som hjälpt till under flytten, allt från barnvakt till städning. Ni är är guld värda och vet vilka ni är.

I lördags var vi ju på 30 årsfest och det var superroligt! Jätte trevliga människor och jätte god mat. Tack Linda för en lyckad kväll :)

Imorgon kommer syrran hem, jippi vad roligt! Och snart är det påsk vilket innebär att samme är hemma, jippi :)
Och Hanna fyller år på skärtorsdag, jag tror hon kommer bli glad över mina presenter :)

Edwin ligger och sover nu, han är så söt där han ligger. Har varit dålig på att läggaupp bilder men det kommer, tiden har bara inte funnits till för att blogga. Men nu snart är allt med denna flytt klar (ja tills alla grejjer ska till nya boendet, för vi bor ju hos mor och far nu) och då kommer jag ha mera tid till att sitta här.

Har hittat en vårjacka som jag vill ha:


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättesnygg jacka

2010-03-30 @ 08:21:51
Postat av: syrran

riktigt snygg jacka!

2010-03-30 @ 11:21:43
Postat av: BrittMarie

Vart ska ni flytta? Hälsa Hanna

2010-03-31 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0