Härlig dag!

Idag har man faktiskt fått lite vårkänslor, solen har varit framme och det har varit härligt att vara ute. Vi for som sagt upp till Tväråsel över dagen, jag åkte lite skidor och min kära sambo bara skrattade åt mig. Jag tror han tyckte att min balans var lite dålig, och det kan jag faktiskt hålla med om att den var :)
Vi grillade även lite korv och hamburgare, tänk så gott det är att äta ute.

Sen på eftermiddagen fick jag kärt besök av min kusin Therese, hennes sambo Peter och deras Bella Bella.
Vad vi skrattade åt Bella och Edwin. Edwin skrattade så Isabelle blev ledsen, och då skrattade Edwin bara ännu mer :) Vi ska fara och hälsa på dem så snart vi kan, synd att det är en bit till Sunderbyn, det är inte bara slänga sig i bilen och fara. Man måste planera lite mera.

Nu ska jag slänga upp lite bilder innan jag ska börja med lite kvällsstädning.



Wilmis :)



Välanvänd fribba :)



Cool kille ute i solen!



:)



Efter en dag ute blir man lite rosig om kinderna.



Edwin och Bella. Vad tror ni Edwin tittar på? Tv:n, vad annars :)



Den här fina lampan fyndade jag på www.lightonnet.se för endast 249 kr. Nypris var 699 kr,
Den ska få plats på en vit byrå när vi flyttar.


Kommentarer
Postat av: Therese



Hej!



Vad kul det var att titta förbi igår och se hur ni bor =) Blev inspirerad av eran kökslampa.

Var ju bara för roligt när Edwin skratta åt Isabelle så hon börja grina, haha. Känslig dam =)



Bara höra av dig vilken dag som passar er att komma förbi :)



Ha de bra sålänge!

2010-03-07 @ 09:14:30
URL: http://tessit.blogspot.com/
Postat av: moster hanna

jadu lille Edwin, när man ser bilder på dig är man bara en sekund från att kasta sig på bussen och flytta hem för alltid. jag tycker att du ska ta med dig mamsen och komma hälsa på här i stan!

2010-03-07 @ 12:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0