Härliga helg!

Då var ännu en helg kommen, och nu är det rätt mycket att stå i. Imorgon får samme hjälp av fredde, simme och andre med att bära alla våra flyttkartonger. Sen ska svärmor vara snäll och bjuda grabbarna på palt när dom burit färdigt. Och efter flytten drar vi på 30-årsfest. Jag skyndade in till stan idag för att hitta något att ta på mig, och efter en stunds springade ut och in i affäerna var jag nästan på väg att ge upp. Vad skulle jag ta på mig? Helt plötsligt, andra gången jag gick in på Hansens skymtade jag något svart, som såg lite fesatligare ut. Och där var den, en jätte snygg tunika/klänning som jag kände skulle passa in under temat glamour. Så det får duga, kan även ha den fler gånger. Till den köpte jag ett par pumps för endast 99 kr :) Även ett par jeansleggings (ljusa) Så nu tror jag att jag har hittat min outfit till imorgon. Det får duga helt enkelt :)
Edwin fick sig en jätte söt skjorta, som jag spanat in länge på HM.

Ikväll har vi hunnit gratta Micke, sammes bror! Det var en trött liten Edwin som somnade direkt när vi kom hem. Han somnar ju annars redan klockan sju, och nu hann klockan bli drygt åtta. Imorse vaknade han redan klockan sex, så få se när han vill göra morgon imorgon :)

Det var allt från mig idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0