Hej...

...det var ett tag sedan. Vi har haft fullt upp i helgen med packning. Puhh vad less jag är. Men vi har fått rätt mycket gjort idag, Edwin har varit hos mamma och pappa. Tack för det :)

Idag har vi även hunnit hälsa på Janet och Erling innan jag begav mig till Piteå för att lämna lite saker till min bror som han inte fick med sig till Piteå igår. Jag slog nämligen två flugor i en smäll och passade då på att handla på Willys. Jag tyckte jag fick mycket för pengarna, så det skiljer sig faktiskt mot för att handla här på byn.

Vad tycker vi om melodifestivalen då? Alla som känner mig vet att jag höll på Darin. Tyckte hans låt var bra. Det var även Annas men jag kunde inte sluta reta mig på hennes klädval? Var det inte lite tråkigt, eller rättare sagt fult? En klänning som var i samma färg som hennes egna hud, och ett par röda converseskor till? Nej jag tycker hon får tänka om till finalen i Norge. Wahlgren då?, den låten var så fjantig att jag lyckats få den på hjärnan bara för det. Går och nynnar på den om dagarna och gör allt för att sluta. Peter Jöback har en otroligt vacker och mäktig röst, dock musikalröst som inte riktigt går hem hela vägen. Andreas Johnsson låt var enligt mig lite seg, det hände inte så mycket, men han är duktig. Manboy då, Erik Saade var det va? Njae, sådär, inte dålig men inte jätte bra. Jessica Andersson... hon lyckas som inte riktigt hela vägen trots många tappra försök genom åren. Har jag glömt någon? Jo just de, Timotej eller vad dom nu heter, kom, kom, kom... nä huvva ligen. Kom inte hit. Just de, Ola... idol-ola. Rätt okej låt men inge mer. Och Salem... han är ju bara för söt, och riktigt duktig på att spela piano :) Trodde han skulle ta hem det där ett tag, men så blev inte fallet.

Inte nu till helgen som kommer men helgen efter är vi bjudna på 30-årskalas hos Linda. Temat för kvällen är glamour/norrländsk glamour med egen tolkning. Jag har ingen aning om vad jag ska ta på mig :) Måste kanske in till stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0