Hejdå Hanna!

Idag har Hanna åkt hem till Umeå igen, och vi saknar henne redan. Men snart fyller hon ju år så då kommer hon kanske hem igen =)

Edwin har varit så otroligt glad och nöjd idag, man blir så glad innombords. Och vet ni vad han har gjort idag för första gången? Jo han har "masat" för första gången :) Jag fick tyvärr inte se det för jag var på konsum och handlade. Men när jag kom hem berättade Samme att dom legat på golvet och busat på, och tillslut höjer Edwin på rumpan (ligger då på mage) och skjuter ifrån så han åker in i leksaken som Samme håller en bit bort :) Så nu har han masat sig fram för första gången :)
Han är så härlig, jag kan inte pussa mig mätt, det är omöjligt, ja det går bara inte. Jag pussar på munnen, kinderna, örsnibbarna, hakan, nacken, håret, händerna, fötterna, magen, ja på varenda liten del =)

Den 10/3 är det dags för föräldrautbildningen som jag och Edwin väntat på sedan han föddes. Dom på BVC har haft så fullt upp med vaccinering av svininfluensan att dom först nu har fått tid att hålla i föräldrautbildngarna. Det ska verkligen bli jätte kul, och jätte roligt att få se vilka som kommer. Kanske är det någon man känner :) Roligt att träffa andra i samma situation, då kan man prata om bajs och spya utan att personen man pratar med rynkar pannan  :)

Måste bara få säga att Anna Bergendahl, oj vilken vacker röst hon har. Många bra/roliga/intressanta artister i årets melodifestival.

Imorgon hoppas, hoppas, hoppas jag att vädret är bättre för nu är jag sååå less snön och denna kyla! Jag vill ut och gå med Edwin!

Nu ska ni få lite roliga bilder!



Moster Hannas mössa som Edwin fått låna, eller fick han den? :)



Äter gröt med pappa!



Haha, jag och samme låg dubblevikta då vi tittade närmare på den här minen =)



:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja kära nån vilken kille, jag skrattade högt när jag såg bilderna, fick han i sig nån gröt??



Tack snälla du för hjälpen med mitt hår, det var guld värt:)



Massor med kramar till er alla:)

2010-03-01 @ 22:26:07
Postat av: Anna lena

hahaha,vilken sköning =). Ta med dig mor och kom ner å hälsa på :)

2010-03-02 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0