Hejja Mona!

Idag har jag och Edwin varit och hälsat på på jobbet, det tog bara sju månader innan vi tog oss i kragen och for dit. Men nu har vi varit där så dom på björkgatan har fått se honom :)
Efter det for vi hem och inväntade Ida som skulle komma på besök :) Så dagen har för en gångs skull varit rätt händelserik :)

Grattis till min sambo som klarade den praktiska tentan, och som tom fick högsta betyg på den :)
Klarar man inte denna praktiska tenta får man inte söka praktik (ja du har rätt att göra om den)

Ikväll ska jag se kvällsöppet, det blir partiledardebatt och det kan vara rätt intressant faktiskt. Ja nu innan valet, annars är jag inte så insatt. Men det brukar hetta till, och ikväll är det Mona mot Reinfehlt, så hejja Mona :)

Sitter och funderar om jag har något mer att dela med mig av... *tänker*
Nej det verkar inte så :)

Kommentarer
Postat av: BrittMarie

Du gjorde flera glada idag. Det var en som ringde och var hur lycklig som helst. Ha det bra och pussa på Edwin.

BrittMarie

2010-03-24 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0