Kycklingsallad

Ikväll har jag varit med min kusin Ida på Cafe Storgatan och ätit middag. Jag var sugen på kycklingsallad, och det var riktigt gott. Edwin var så söt när jag kom hem igen, han skrattade som aldrig förr. Kanske hade han saknat mig? :)

Imorgon får jag besök av Marika och Victor, det var så länge sedan jag träffade dem så det blir roligt! Och på fredag drar vi till Boden för att hämta hem mamma. Kul med en sväng in på dollar. Dollar i Boden är det bästa dollar jag varit in på. Väldigt fint i hyllorna och inte alls så rörigt som det är i Luleå.

Nu ligger lillemann och sover, jag har lovat lägga upp lite bilder åt hans mormor, så här kommer dom :)



Nyvaken kille tidigare idag!



Hade klöst sig under sitt högra öga.



Men han är lika glad för de :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej nu tar jag sparken och far härifrån, nu har det gott för många dagar sen jag fick gosa små kinderna på den snyggingen:)

Kram Mamma

2010-03-17 @ 21:16:25
URL: http://sarisnorberg.blogg
Postat av: Faster Maria

Om man vill bli glad ska man titta på Edwin. Han är så skön och go.

Kram Faster Maria

2010-03-18 @ 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0