Måndag

Vilket härligt väder tänkte jag idag när jag kikade ut genom fönstret, men ändrade mig snabbt när jag såg hur mycket det blåste. Är det inte för kallt eller för snöigt så är det blåsigt, aldrig blir man då nöjd. Och på sommaren klagar man både på att det regnar/är mulet och på solen och värmen. "Usch vilket tråkigt väder, bara regn och moln på himlen" "Fy så varmt det är, det går knappt att vara utomhus" Ungefär så kan det låta, iaf från mig :)

Idag har varit en bra dag! Lugn och skön. Edwin är en glad liten prick. På kvällen fick jag nästan uppleva lite nostalgi. Jag, Edwin, mamma och pappa var och hälsade på Håkan och Gunilla och det var inte igår :) Där var jag ofta när jag var mindre. Edwin fick en present av Gunilla, jätte fina kläder. Ska fota han i dom senare för att lägga upp här och visa hur fin han blev i dem :)

Ja snart är det onsdag, och då blir det föräldrautbldning. Hoppas Edwin är på bra humör. Han är väldigt glada åt nya människor och verkar tycka att det är roligt att få se något nytt. Han blir säkert så less att bara se på mig hela dagarna. Edwin har förresten lärt sig var lampan är. Är det tidigt? Eller kanske helt normalt, jag har ingen aning.

Tänk snart är det påsk, och då fyller Hanna år. Vet inte vad jag ska köpa till henne, men något ska jag allt komma på. Jag fick ju ett presentkort av henne på mim då jag fyllde år, eller hur Hanna? :)

Nu ska jag borsta gaddarna!



Kläderna som Edwin fick! Tack tack!


Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till anton

okej, va kul ! =) jo nog hade ja tänkt vi skulle dit, kan ju va trevligt o träffa folk :) var som lite skeptisk först om ja skulle fara för ja tycker inte om o fara på ställen om ja inte känner någon :)

2010-03-08 @ 22:30:23
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/
Postat av: Liinda - mamma till anton

va? nu fatta ja inte ..

2010-03-09 @ 14:54:12
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag tycker att förutom att han är en skön och söt kille så är han intelligent också. Det är tidigt att veta var lampan är i hans ålder.

Kram faster Maria

2010-03-09 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0