Nu ska ni få höra...

... en rolig nyhet. Jag väntar mitt andra barn. Nej jag bara skojjade, nu fick säkert mamma och svärmor hjärtat i halsgropen. Självklart kommer Edwin få ett syskon, men inte än på ett bra tag :)

Edwin ligger och sover, själv sitter jag här och gör ingenting, men det kan vara skönt ibland. Bara sätta sig ner och göra ingenting. Idag kommer mamma hem från rehab. Hon ville visst träffa Edwin :)

Någon som provat på att göra mintkladdkaka? Var sugen på att göra det till ikväll. Eller kanske till melodofestivalen imorgon, vi får se. En gång i veckan får jag som sagt unna mig något sött, annars på veckodagarna dricker jag nutrilett frukost, lunch, mellanmål och kvällsmål. Till middag äter jag vanlig mat för att orka vara människa :) Och det kan ju vara bra då man har en liten kille att ta hand om :)

Nu ska jag ta mig en liten shake, mums :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Hur tycker du att nutrilett fungerar? :)

2010-03-12 @ 12:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0