Sjukling!

Stackars liten! Imorse, 05.45 vaknade min lilla gosse och skrek. Han grät och grät. Edwin hade blivit förkyld. Han är hes och lite snorig. Nu ligger han och sover. Ingen feber har visat sig ännu, och hoppas inte den gör det heller. Vi ska ju till Luleå imorgon för att gratta Aina som fyller år. Men om Edwin är sjuk vill jag inte att han smittar ner Aina, så vi måste avvakta och se hur han mår imorgon. Hoppas verkligen det är bättre, för vi vill ju dit och gratta henne.

Nu ska jag ta mig en frukostshake. Mm så gott,wildbarry-smak :)

Här kommer en bild från igår, Edwin fick en sjal då vi var in till Boden och hämtade mamma.



Döskallesjal, 10 kr på dollarstore. :)




Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Men lilleponken inte får du vara sjuk. Hoppas att du blir frisk fort.

Kjam Faster Maria

2010-03-20 @ 13:24:23
Postat av: Ida

Nu har jag hittat hit :) Himla vilka fina bilder på en sockersöt kille! Hoppas vi ses snart och att lillen kryar på sig. Kram

2010-03-21 @ 07:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0