Vårfavoriter

Hittade två favoriter från ellos idag:





Svar till Madde som undrade hur jag tycker att nutrilett fungerar: I syfte att gå ned i vikt fungerar nutrilett precis som vilken bantningsmetod man än väljer. Att gå ner i vikt är ganska enkelt, du måste göra dig av med fler kcal än du stoppar i dig. Fördelen med nutrilett enligt mig är att du snabbt kan tappa kilon för att bli peppad. Peppad till att fortsätta sin viktnedgång men då på ett sundare sätt. Nutrilett är inget man lever på under en längre tid. Vanlig mat i lagom mängd under regelbundna tider och träning är enligt mig det mest sunda för kroppen, även det som fungerar bäst på lång sikt. Jag änvänder mig av nutrilett endast för snabbare viktnedgång. Men om du vill bli av med lite kilon så rekommenderar jag nutrilett :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0