Dumlekaka

Idag har jag bakat dumlekakor till nästa föräldraträff. Det är min tur att ta med fika så jag tänkte att jag måste ju hitta på något gott, och dumlekakor är jätte enkla och goda! Så imorse gjorde jag och Edwin kakorna färdiga.

I övrigt har det varit en lugn dag. Vi har inte gjort något speciellt. Jag funderar på att fara och hyra en wallander-film. Då vet man att det är något som går att se för dom är faktiskt rätt okej. Beck är bättre, men wallander funkar.

Imorgon ska vi till tvärrå en sväng och hjälpa pappa med lite ved. Kanske vi tar med oss lite kött och grillar ute. Det är ju så gott!



En väldigt rolig min under dumlebaket :)





Nu har sänghimmeln kommit! Den var såå fin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0