Fredag.

Ja då var det fredag, igen. Veckorna går så otroligt fort! Idag har samme pluggat hemma, han hade inga föreläsningar som han var tvungen att fara på. På kvällen drog vi till korsträsk där vi blev bjudna på en jätte god fruktsallad med jordgubbskesella till.

Imorgon ska samme hjälpa micke och jennie att flytta möbler till huset. Nu börjar det närma sig. Vi var in och tittade och huset är verkligen hur snyggt som helst. Trendigt, stilrent och jättesnyggt. Helt i min smak :)
Så nu börjar det även närma sig för oss att flytta till vårat nya krypin. Känns lite konstigt nu när man bott "hemma" så länge :) Jag ska ta och börja måla i Edwins rum nästa helg, och kanske börja montera möblerna till sovrummet. Vi ska som sagt ta flytten eftersom, vi har inte tid att stressflytta, samme pluggar och Edwin tar som sagt en hel del tid :)

Nu ska jag göra en liten lista på vad som ska inhandlas från Ikea. Vet inte när jag ska åka dit, men då vi flyttat klart och man kan se var man behöver saker och ting har jag tänkt dra till Happis.

Imorgon är det min tur att få sovmorgon :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0