Godmorgon!

Idag är jag trött, min lille son har sovit oroligt. Vaknat, somnat, vaknat, somnat osv...Nu sover han igen, kanske för att han sovit dåligt hela natten. Men det är tydligen vanligt att dom sover oroligt under den här perioden, de har så mycket intryck att ta hand om från deras vakna tid.

Jag har beställt världens finaste himmelsäng till Edwins rum, jag blev så inspirerad av Lisa som har gjort en myshörna åt hennes Aina. Så jag ska också hänga denna limegröna sänghimmel i taket och på golvet under den sätta massa kuddar. Det kommer ju komma massa bilder senare på rummet då det står färdigt. Finns det något roligare än inredning?

Igår gjorde jag en god kycklinglasagne, men tyvärr blev lasagneplattorna lite för mjuka för min smak, men annars blev det jätte gott. Så det kan jag rekommendera andra att våga prova på.

Idag ska vi fara och hälsa på min mormor och morfar. Bäst man börjar klä sig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja jag gilla den skarpt ! :D Åhh, kyckling lassange är ju såå gott !! :D

2010-05-06 @ 11:46:46
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kycklinglasagne lät super smarrigt.. =) Vart hittade du det receptet?

2010-05-06 @ 20:09:59
Postat av: Mamma

Kycklinglasangen var jätte god gumman:)



KRAM

2010-05-06 @ 20:36:27
URL: http://www.kathshome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0