Kvällsprommis!

Ikväll har jag varit på en kvällsprommenad med Jenny och hennes två små hundar Zingo och Pepsi :) Vi gick runt och surrade i 1 timme och 20 minuter, så vi fick ihop lite kondition idag :) Det var trevligt då det var så länge sen vi sågs!

När jag kom hem var det dags att installera Edwins nya bilbarnstol, och jag tror att vi håller på än. Att det ska vara så komplicerat. Men nu är den på plats men jag ska fara förbi barnens hus imorgon för att be någon ta en titt så inget blivit fel. Vi drar ju för att hälsa på Tessan och Bella så då ska jag springa in och få lite experthjälp.

Ett stort grattis till Roger som fyller 60 år idag! Grattis grattis!

Nu ska jag hoppa i säng, är jätte trött. "Men du har ju sovit idag" sa sambon  till mig. Jo det kanske jag har men jag är trött ändå :)

Just det, jag tänkte på en grej, jag har rätt många som läser min blogg.  Det är verkligen jätte roligt, men vilka är ni? :) Roligt om ni ville lämna ett spår och berätta vilka ni är :)


Kommentarer
Postat av: marika

ja, jag är juh en trogen läsare som du vet ;P Är juh så härligt att du lägger upp så mycket fräna bilder på din skönhet :) Å sjukt stor han blivit bara sen vi sågs senast. Han sitter juh själv nu :)Så fortsätta blogga annars har jag ingenting att läsa på kvällarna haha :)Kraaamis

2010-05-04 @ 17:58:10
Postat av: Thäääräs



Jag är en trogen läsare :) Tack för besökte idag! Det var trevligt! kram kram

2010-05-04 @ 20:10:23
URL: http://www.tessit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0